Cudowne pastele..


Cudowne pastele!

Nasza artystka nie próżnuje .

Obserwuję Jej twórczość od ponad 2 lat i nieustannie mnie zadziwia! Tworzy z pasją, radością i z pomysłem… Każda jej kolekcja mnie zaskakuje. Każda jest zupełnie inna od poprzedniej.

Co stworzyła tym razem?

Otóż w naszej ofercie pojawiły się cudowne pastele!

Czekałam na transfer z plikami zupełnie tak jak moje dzieci czekają na pierwsze, kolorowe gałki zimnych lodów – wierzcie lub nie, ale zawsze mnie to tak bardzo ekscytuje!!

A kiedy w końcu się doczekałam, kiedy się pojawił, kiedy go rozpakowałam..  jaka była moja pierwsza myśl?

Pomyślałam:  „a oto powiew lata”!!

Te cudowne pastele noszą barwy kwiatów i pory roku, która panoszy się wokół:

Łagodny róż, miękki  błękit a także nasycona czerwień:

Kiedy wokół nas eksplodują kolory, kiedy otula nas ciepłe powietrze, wtedy od razy jakby żyje się łatwiej.. oddycha się pełną piersią!

Dlaczego by więc nie przenieść tych emocji do naszych mieszkań?

Do wnętrz naszych domów, biur, gabinetów.. do sklepów lub hoteli?

Czy nie pracowałoby się chętniej wśród takich obrazów?

Czy nie uśmiechalibyście się szerzej przechodząc obok nich?

A może nawet znaleźlibyście czas, żeby się zatrzymać i zastanowić co na nich widzicie?

Czy te ciepłe barwy nie byłyby w stanie złagodzić napięcia?

Zrelaksować, wyciszyć, i kiedy trzeba ukoić zszarganych nerwów?

Lub wręcz przeciwnie – dodać kopa, energii, pobudzić do działania!!

Dzięki takiej czerwieni czuje się w sobie moc! Czuje się siłę i pewność siebie!!

A taki niezwykły błękit hipnotyzuje:

 

A jak na Was wpływają te barwy?

Co przywodzą Wam na myśl nasze obrazy? Nasze cudowne pastele..

Jakie wywołują w Was emocje? Co widzicie przyglądając się im?

I przede wszystkim gdzie byście je powiesili?

Macie przecież swoje własne pomysły..

Słucham 🙂

 

Cudowne pastele

 

Skomentuj

