Wiosna z Magdaleną Kruszyńską


Wiosna z Magdaleną Kruszyńską

Wiosna z Magdaleną Kruszyńską

W końcu przyszła wiosna

choć w tym roku nie spieszyło jej się wcale..

Nie wiem jak Wy, ale ja wariowałam!

Kiedy za oknem ponuro i szaro – wstawanie z łóżka jest prawdziwym koszmarem…

Pierwsza myśl kiedy budzik zadzwoni a od rana słuchać tylko krople deszczu dudniące w parapet i wiatr – pierwsza myśl, to naciągnąć kołdrę na głowę i zasnąć!

W kalendarzu zmieniały się :marzec, kwiecień, maj..  a słońca za grosz.

Tak było!!


Ale już jest! Słońce zaświeciło – i od razu żyje się lepiej J I od razu łatwiej się wstaje i chętniej wychodzi z domu, przyjemniej się oddycha i wiecie co jeszcze?

Więcej się widzi! Podnosi się głowę! Uśmiecha do ludzi!

Pierwszego ciepłego dnia rozejrzałam się wokół i zobaczyłam zieleń na drzewach i zobaczyłam całe mnóstwo cudownych, żółtych mleczy! Zobaczyłam, że świat zrobił się kolorowy .

Za to kiedy dni były ponure i smutne i zamykałam się w domu, odnalazłam wiosnę z Magdalena Kruszyńską – kolejną artystką, która zdecydowała się ze mną współpracować..

Jak wygląda wiosna z Magdaleną?

Pokażę Wam:

Jest lekka, cudowna i piękna..

bardzo kobieca, dziewczęco świeża,

bardzo skromna i bardzo zmysłowa:

Pewna siebie, zadziorna, powabna:

Nostalgiczna:

Nieco kapryśna:

 

Wiosna z Magdaleną Kruszyńską

Wiosna z Magdaleną Kruszyńską

Lub kolorowa, uśmiechnięta,  szalona:

Jedna piękna wiosna – wiosna w tak wielu odsłonach…

 

Jeśli tylko zechcecie Wiosna z Magdaleną Kruszyńską może rozgościć się w Waszych domach na dobre!

Proponujemy te cudowne prace na płótnie i na wysokiej jakości papierze..

Otulone białym passe partout i w delikatnych, srebrnych ramach.

 Jak kto woli?

Widzę je w delikatnych, jasnych sypialniach i w pokojach dziewczęcych..

A Wy?

Gdzie je widzicie?

Skomentuj

