Dzień Babci i Dziadka


Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka zawsze jest dla mnie wyzwaniem… chcę sprawić  moim Ukochanym staruszkom coś wyjątkowego, ale nie jest  to łatwe zadanie!

Pytaliście kiedyś Babci co jej potrzeba, lub co przydałoby się Dziadkowi?

Odpowiedź zawsze brzmi tak samo: „my niczego nie potrzebujemy, wszystko już mamy

No tak…  jasne, że przez tyle lat każdy z nas zdążyłby nazbierać całą masę ubrań, biżuterii, oraz wszelkiego rodzaju bibelotów, ale przecież zawsze jest coś, czym można sprawić komuś bliskiemu radość!

No i wykombinowałam, że każdy Dziadek z całą pewnością cieszyć się będzie ze zdjęcia swojego najukochańszego prawnuczka. Tak wiem, to już dawno zostało wymyślone, ale ja zamówiłam zdjęcia chłopców na płótnie – z dedykacją:

Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka

Który Dziadek nie uśmiechnie się widząc taki prezent?

 

A jeśli babcia ma już fotografie swoich kochanych wnuków, lub jeśli nie macie dzieci, którymi można by zmiękczyć jej serce, mam inną propozycję…

Czy Wasze Babcie tak jak moje kupują czasami sztuczne, plastikowe kwiaty, by “kwitły” im przez okrągły rok? Kwiaty, które kurzą się stojąc w wazonie?

Nie, absolutnie nie namawiam nikogo na kupowanie sztucznych bukietów, ale mam dla nich świetną i o ile bardziej urokliwą alternatywę…

Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka

Obrazy – którymi można ozdobić Babciny pokój, najlepiej z kwiatami, bo przecież każda Babcia kocha kwiaty… a jeśli jeszcze będą ciągle tak samo kwitnąć? Jeśli nie trzeba by było jeszcze ich podlewać… Idealny prezent! 🙂

Dzień Babci i Dziadka

Dzień Babci i Dziadka

Przemyślcie to a ja…

…ja już zapakowałam nasze prezenty a teraz zabieram moich elegancko wystrojonych na tę wyjątkową okoliczność chłopców i pędzimy na najlepszą szarlotkę na całym świecie…

Skomentuj

