Fantastyczne minerały


Fantastyczne minerały

Fantastyczne minerały

Fantastyczne minerały pojawiły się w najnowszej kolekcji Artistiqe. Kamienie w przekroju – pokazane tak, by można było zobaczyć, co kryje się w ich pięknym wnętrzu! Coś wspaniałego!! Urzekły mnie ich cudowne barwy, ich intensywność.

 

http://stylowi.pl/canvasprint_pl/2452707/mineraly

Niesamowicie niebieskie agaty:

… a w każdym z nich ze złote serce…

Takie obrazy wspaniale udekorują każdą ścianę i sprawią, ze  wnętrze nabierze szyku!!

Nie ma potrzeby szukać innych dodatków w kolorze niebieskim, obraz może być samodzielną ozdobą i spełni swoją rolę wspaniale!

Lecz jeśli ktoś nie lubi niebieskiego, proszę bardzo, oto kolejne klejnoty:

zielony, przepiękny, soczysty koral w kilku odsłonach..

Nie sposób nie zachwycić się cudem natury, to ona w sposób zupełnie naturalny tworzy tak piękne kamienie – skrywa je głęboko w ziemi, aby znaleźć je mogli tylko nieliczni..

A my moglibyśmy podziwiać je każdego dnia, wieszając niezwykle realistyczny obraz na swoją ścianę. Polecam.

 

Kto nie przepada za zielenią..  tego może zachwyci brąz i szarość?

Myślę sobie, że taki obraz, lub komplet obrazów zawieszony na ścianie byłby w stanie sprawić, że pokój stałby się wyjątkowy..

Każdy z tych obrazów zmuszałby do tego, by się przy nim zatrzymać, poprzyglądać, zamyślić.

Pokażę jeszcze niezwykle delikatne  kryształy:

Cudowne, subtelne, kojące wręcz..

Minerały są naturalne a kiedy się nad tym zastanowić – niemal wszystko co wymyśliła natura wycisza i uspakaja..

Kolekcja Artistiqe kryje wiele skarbów, ale te zachwyciły mnie w sposób szczególny!

Co niezwykłe – na fantastyczne minerały trafiłam przypadkiem w tym roku na urlopie..

… zatrzymaliśmy się pod Twierdzą Kłodzką, wchodząc w górę, tuż za bramą naszym oczom ukazał się duży stół a na nim całe mnóstwo kolorowych kamieni: kryształów górskich, agatów, jaspisów, nawet obsydianów..

Zupełnie maleńkich, lub bardzo dużych – nieoszlifowanych a tym samym wyjątkowych i niepowtarzalnych.

Bardzo długo nie byłam w stanie się ruszyć, ponieważ każdy kamień chciałam wziąć w rękę i obejrzeć z bliska.. podziwiałam wszystkie.. Wyjechałam z Kłodzka z pięknym kryształem górskim, który wybrał dla mnie mój Ukochany.

Noszę go na skórzanym rzemyku – tak by było jak najbardziej naturalnie.

🙂

Fantastyczne minerały

Skomentuj

