Dzień Matki..


dzien matki

Dzień Matki już za chwilę.. czy wciąż jeszcze zastanawiacie się, co podarować swojej Ukochanej Mamie?

Jeśli tak, to w tym roku przy szarlotce koniecznie pamiętajcie o tym, żeby zapytać ją, co lubi.. Każdy z nas powinien to wiedzieć!

Ja rozważałam bilet na koncert Edyty Geppert, bo moja Mama ją lubi..

Image000

… niestety z powodu terminu niemożliwego do zrealizowania musiałam zrezygnować.

Rozważałam tort (nieskromnie napiszę, że ostatnio słynę z tortów..) oto moje trzy przykładowe „dzieła” (lepiej smakują niż wyglądają..)

Ale w czwartek będę piekła tort na 18 -tkę dla 50 osób i stresuję się tak bardzo, że jeszcze jednego upiec bym nie zdołała..

Myślałam o wypadzie na jakieś super lody:

… to był moim zdaniem pomysł doskonały, biorąc pod uwagę pogodę za oknem oraz fakt, że uwielbiam lody!! Ale potem zaczęłam się zastanawiać – co moja Mama najbardziej lubi?

I wiem!!

Moja Mama najbardziej kocha swoje dzieci, wnuki, męża :).. oraz BARDZO kocha książki i kwiaty!

Dlatego kupiłam jej książkę a teraz zastanawiam się jeszcze, jakie kwiaty mogłabym jej podarować? Jej ogród jest ogromny!! Rosną tam kwiaty o których istnieniu nie miałam pojęcia i wszystkie kwitną jak szalone, zupełnie jakby chciały się odwdzięczyć za poświęcany im czas. I ja też chciałabym się odwdzięczyć za czas, który moja Mama poświęciła mnie.. Kwiaty cięte szybko więdną, doniczkowe wręcz nie mieszczą się już w na parapetach, więc może coś na ścianę?

Postanowiłam zajrzeć na http://stylowi.pl/canvasprint_pl, oraz na http://pl.dawanda.com/shop/canvasprint

I trochę znalazłam:

do wyboru mam piękne zdjęcia kwiatów:

 

Górskie krajobrazy, ponieważ moja Mama wprost uwielbia góry:

Do wyboru mam tez obrazy:

I mało czasu do zastanowienia..

Jednak obojętnie który obraz wybiorę, mam taki komfort, że wykonam go własnoręcznie.. ponieważ każdy przechodzi przez moje ręce!! Naciągam go na krosna, wykańczam, pakuję 🙂 jestem pewna, że będzie wyglądał ładnie bo włożę w niego ogromnie dużo miłości!

Pomyślałam sobie jeszcze, że pewnie są osoby, którym mówienie o miłości nie przychodzi zbyt łatwo i tutaj moja propozycja:

Powodzenia 🙂

Dajcie Mamom radość, przecież tak bardzo na to zasługują!!!

Dzień Matki

Skomentuj

