Współpraca…


Współpraca wyłącznie z Artistiqe to dla mnie jednak za mało!

Uwielbiam ich twórczość, zachwycają mnie prawie wszystkie obrazy, ale zdaję sobie sprawę, iż nie każdy preferuje akurat taki rodzaj sztuki a chciałabym móc trafić w różne gusta.. poza tym bardzo chcę, żebyście mieli z czego wybierać… i tak – zaczęłam się zastanawiać, co dalej?

Wtedy niczym duch zjawił się „ktoś”…

„Ktoś” odwiedził mnie w moim własnym domu – ot tak pewnej niedzieli wpadł na obiad.

Młody fotograf Michał Gabryelski bo on jest owym „Ktosiem”, pojawił się z kimś bardzo mi bliskim, jedliśmy chińszczyznę, dyskutowaliśmy – każdy o swoim hobby  i od słowa do słowa doszliśmy do wspólnego wniosku, że właściwie moglibyśmy rozpocząć współpracę.

Przysłał mi swoje prace a mnie od razu na kolana powaliła jedna z nich:

Współpraca - zdjęcia na płótnie

Współpraca – zdjęcia na płótnie

Takie sobie gałązki.. ale jaki efekt!!

Od razu pomyślałam sobie, że to idealna fotografia do bardzo eleganckiego mieszkania, urządzonego w chłodnym, minimalistycznym stylu, lub męskiego pokoju, gabinetu..

Współpraca - zdjęcia na płónie

Współpraca – zdjęcia na płónie

Widzę ją również w kompozycji z obrazami :

Współpraca - aranżacje

Współpraca – aranżacje

Pasuje do wszystkiego, jest genialna!!!

Ale to dopiero początek..  w przysłanym mi albumie znalazłam również piękne fotografie dla wszystkich którzy kochają morze..

Nie wiem jak Wy, ale ja kocham morze późną wiosną, lub wczesną jesienią, wtedy kiedy plaże pustoszeją, sklepikarze wracają do domów i można cieszyć się kojącym szumem fal..  Wtedy można w spokoju chłonąć cudowny widok zachodzącego słońca, którego promienie rozlewają się po wodzie, widok który zapiera dech w piersiach.. Te zdjęcia uświadomiły mi, że dawno już nie byłam nad morzem..

I oto kolejna moja tęsknota: góry!! Przyznawać się szybko, kto nie lubi wspinać się po kamieniach, słuchać śpiewu ptaków, pić krystalicznie czystej wody ze strumienia? Ja osobiście – absolutnie uwielbiam! Pomimo zadyszki i paskudnego bólu w nogach WARTO!

Przedstawiam kilka zdjęć naszych pięknych gór:

Zachwyciły mnie również fotografie nieba – kiedy się w nie wpatruję, mam wrażenie, że tam w górze zatrzymuje się czas..

Zadziwia mnie jak bardzo coś, co jest niezmienne – bywa zmienne..

Podnosimy wzrok i widzimy niebo czyste, bez jednej chmury widocznej na horyzoncie, lub niebo pokryte w całości mlecznobiałymi chmurami … niebo po deszczu, często szare, by tym bardziej widoczna była na nim piękna, kolorowa tęcza, rozpostarta jak most prowadzący do innego świata i niebo zachmurzone , ciemne, czasami wręcz złowrogie – kiedy przecinają je płonące błyskawice i mamy niebo pogrążone w ciszy, jak to ze zdjęć:

Znalazło się też kilka zdjęć kwiatów, zdjęć w których dominuje głęboka, zmysłowa czerwień! Zdjęć  idealnych by odważnie ożywić salon,  lub sypialnię.

Zdjęcie tych pięknych róż z płatkami, które wydają się być aksamitne, wręcz miękkie miałam ochotę zamówić w dużym formacie i powiesić u siebie! Zachwyca mnie ich głęboka barwa, która rozbudza zmysły !

 

I wreszcie bardzo pozytywne zaskoczenie –  Michał udowodnił, że coś czego zwykle panicznie się boję, okazuje się być przeurocze w powiększeniu… kto by pomyślał:

Fotografia to fascynująca pasja, wcale nie taka prosta, jak się pewnie niektórym wydaje.. Trzeba mieć dobre oko, wyobraźnię i dużo cierpliwości..

Nie dość, że efekt cieszy, to powieszony na ścianie daje mnóstwo uroku!

Współpraca z Michałem zapowiada się bardzo ciekawie…

Współpraca

2 thoughts on “Współpraca…

    • Ja też je bardzo lubię! Zwłaszcza to czarno białe, które wrzuciłam jako pierwsze..
      Zdjęcia nieba również są niesamowite..
      A które Tobie podoba się najbardziej?

      Polubienie

Skomentuj

