Wiosna.. powoli nadchodzi.


Wiosna powoli nadchodzi!

Po niezbyt mroźnej, lecz na pewno ponurej zimie, w końcu doczekaliśmy ciepłych, słonecznych dni..

Któż z nas o tym nie marzył?

Czym jest dla Was wiosna?

Co Wam się z nią kojarzy?

Dla mnie wiosna jest jak nowy początek..  Jak rozpoczynająca się przygoda.. Nastaje pierwszy słoneczny dzień i nagle czuję, że wszystko mogę, że jestem silniejsza,  że zawojuję świat!! Pewnie jak co roku mi się to nie uda, ale cóż – marzenia to taka dobra rzecz!

Wiosna daje kopa i oczywiście powoduje, że uśmiecham się więcej!!

Do siebie! Do świata!

Kiedy wychodząc z domu, zamiast ciepłej kurtki, rękawiczek i grubego szala zarzucam na siebie moją ukochaną czarną ramoneskę, czuję się od razu lżejsza i jakaś taka – WOLNA!!

W trawie spaceruje  kot, w  koronach drzew śpiewają ptaki, ludzie wesoło odpowiadają na moje „dzień dobry”!! Aż chce się żyć!

Ale nie tylko w przyrodzie widać  nowe życie i radość, zmienia się przede wszystkim moda! To, co nosimy, co chcemy oglądać na ulicach, to mnóstwo świeżych barw!!

Kolory rządzą!!

Przejrzałam z ciekawości trendy – Wiosna 2016 i oto co znalazłam:

mary-R1

 

5jaskier

 

Orsay-Wiosna-Lato-2012-6

Cała masa szalonych,  intensywnych kolorów!

Ale spokojnie.. jest też wiele propozycji dla osób ceniących sobie stonowaną elegancję i harmonię:

tn_lv-627265b1

1rozowy kwarc

1b&w

Wyczytałam, że najważniejsze w tym sezonie są: kolory, oraz tkaniny podkreślające kobiecość,  ale z dużym naciskiem na wygodę.. Jedynie biżuteria jest wyjątkowo wyrafinowana,  ponieważ w modę w tym roku weszły okazałe kolie..

A co pozwoli je najlepiej zaprezentować?

Oczywiście odkryte ramiona, oraz lekkie sukienki, najlepiej jeśli będą miały mnóstwo delikatnych falbanek..

Jeżeli pogoda się zmieni i w sukience zrobi się nieco zbyt chłodno, wtedy dobrze będzie zarzucić na nią ciepły kardigan..

Czytałam.. i pomyślałam sobie, że spróbuję Wam zaprezentować to samo, ale w wersji na ścianę:

Wiosna powoli nadchodzi!

Wiosna powoli nadchodzi!

Wiosna powoli nadchodzi!

Wiosna powoli nadchodzi!

 

Oto kilka moich propozycji, to, co przyszło mi do głowy, co skojarzyło mi się z wiosną.. Z wiosną dostosowaną do każdego charakteru – dla osób odważnych, szalonych, uwielbiających przykuwać uwagę, jak i  tych spokojnych, szukających w domu wyciszenia..

Przygotowując je chciałam, żeby pasowały na każda ścianę,  by wypełniły dom wiosną ..

Wy oceńcie, czy mi się to udało..

Wiosna

2 thoughts on “Wiosna.. powoli nadchodzi.

Skomentuj

